Koszt i czas dostawy

Przesyłki wysyłane przez Mój Ulubiony Sklep są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej. Zamówienie można odebrać osobiście po uprzednim umówieniu (telefonicznie lub mail’owo) terminu odbioru. Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy podczas składania zamówienia.

Koszt dostawy na terenie Polski:

– Kurier (przedpłata) – 13,90 zł

– Kurier (pobranie) – 15,99 zł

– Poczta Polska (przedpłata) – 11,50 zł

– Poczta Polska (pobranie) – 14,50 zł

– Odbiór osobisty (przedpłata) – 0,00 zł

– Odbiór osobisty (pobranie) – 0,00 zł

 

Zamówienia wysyłane firmą kurierską docierają w większości przypadków na drugi dzień od wysyłki. Wyjątkiem może być na przykład nieobecność adresata.
W takim przypadku kurier jest zobowiązany dostarczyć przesyłkę ponownie.

Zamówienia wysyłane Pocztą Polską, w większości przypadków docierają w ciągu 4 dni od nadania. Wyjątkiem może być zwiększone natężenie pracy poczty – na przykład okres przedświąteczny lub nieobecność adresata. W przypadku nieobecności adresata zostanie wystawione awizo i paczka będzie czekała do odbioru w rejonowym urzędzie pocztowym przez 14 dni. Jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie odebrana, wystawione będzie awizo powtórne, a po kolejnych 7 dniach nieodebrania przesyłki, wróci ona do nadawcy.

Koszt oraz czas dostawy poza terytorium Polski ustalany jest indywidualnie w zależności od docelowego miejsca doręczenia, wagi oraz wielkości paczki. W celu ich określenia prosimy o kontakt mailowy: biuro@mojulubionysklep.com

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody
i wysłanie informacji na adres: biuro@mojulubionysklep.com